Snelle levering
Laagste prijs
Gratis advies
2 jaar garantie

Veelgestelde vragen


Wat moet ik weten bij, tijdens en na het bestellen?

Hoe verloopt een bestelling?
Bij stap 1 controleert u de bestelling.
Bij stap 2 kiest u de verzend en betaal methode uit, standaard aangevinkt is rembours.
Bij stap 3 vul u Uw gegevens in en leest u de leveringsvoorwaarden.
Bij stap 4 controleert u de bestelling en klikt u op afrekenen.
Heeft u gekozen voor IDEAL, VISA of MASTERCARD, dan wordt u doorverbonden met uw bank en
heeft u uw betaling daar afgerond.
Vermeld bij het overmaken van het totaalbedrag altijd uw factuur nummer, of het bestel nummer
boven in bevestigings- mail die u hierna ontvangt.
De BTW word apart vermeld in het overzicht, maar is met het totaalbedrag verrekend.
Stap 5: Na de bestelling houden we u via email op de hoogte, wanneer de betaling binnen is, wordt
het pakket via PostNL verzonden. U ontvangt van ons een e-mail met daarin de track and trace code.

Factuur:
De factuur ontvangt u geprint in de doos bij uw bestelling. De BTW wordt los aangegeven op de
factuur. Wilt u de factuur ook digitaal ontvangen? Neem dan contact met ons op.


Het ruilen van een product:
Retour uw bestelling en bestel online het gewenste product.

Retourneren:
Retourneren u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van
reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U
krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor
retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw
herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze
mogelijk in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om
gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via
klantenservice@beveiligingscameras.nl.
U kunt hiervoor ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe
niet verplicht.. We zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag zo snel mogelijk, uiterlijk
binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten. Als een product is beschadigd dan
kunnen we kosten in rekening brengen voor de waardevermindering. Uitzonderingen retourneren:
Op maat gemaakte artikelen zoals: op maat gemaakte kabels, ingebouwde harde schijven of harde
schijven waarvan de verzegeling geopend is kunt u niet retour sturen.

Hewo T.a.v. Qfind
Parallelweg 170
6001 HM Weert

Het retour formulier vind u in de footer van onze website, hier en bij iedere bestelling.

Installeren jullie de beveiligingscamera's?

Nee, wij hebben geen installatie team.
Wel werken we sinds kort samen met Data Dimensions.
Deze installateur werkt in de omgeving van Brabant, noorden van Limburg (vanaf Roermond) en Gelderland.

Contact:
datadim@telfort.nl
06-50624291
Uurtarief ex BTW.: €37,50
Eenmalige voorrijkosten: €45 ex BTW.


Kunnen meerdere plug and play wifi sets in één ruimte worden gebruikt?
Ja, de plug and play 1MP en 2MP wifi camera sets kunnen in dezelfde ruimte worden gebruikt. Er
treedt geen storing op.

Mijn plug and play wifi camera werkt niet, wat nu?
Ga alle stappen langs en volg de aanwijzingen tot uw camera weer verbonden is met het opname
apparaat en werkt.

Stap 1: Herstart het opname apparaat en verbind de camera’s opnieuw met stroom
Stap 2: Kijk in het live weergave scherm naar de signaal sterkte, wanneer deze 2 of minder streepjes
heeft is het wifi signaal te zwak.
Stap 3: Kijk na of het infra rood licht van de camera het doet.
Stap 4: Probeer een andere adapter.
       Doet het infra rood licht het nu nog niet, stuur ons dan een e-mail
Stap 5: Verwijder de camera van het opname apparaat via device manager en probeer de camera
opnieuw toe te voegen via de match code handleiding die in de doos zit.
Wanneer u nu geen beeld heeft moeten alle camera’s verwijderd worden van het opname
apparaat en opnieuw worden toegevoegd volgens de match code handleiding.
Stap 6: Verbind de camera via netwerkkabel aan de router en bezoek de camera via internet
explorer: IP-adres is: 192.168.1.168.
       Werkt de camera niet? Stuur ons een foto van het device
       manager scherm en van het beeld dat internet explorer weer geeft. We helpen u dan zo snel
       mogelijk aan een oplossing.
Stap 7: Mail ons: klantenservice@beveiligingscameras.nl

Hoe kan ik mijn camera's bekijken op afstand?
Voor zowel analoge als IP-bewakingscamera's is er een app waarmee iPhone en Android gebruikers
gemakkelijk alle camera's op afstand kunnen bekijken door de QR-code van het opname apparaat te
scannen, ook is het mogelijk een momentopname te maken met de telefoon.
IP beveiligingscamera's zijn te bekijken via de app en via internet op 2 manieren, het is mogelijk de
NVR (opname apparaat) te benaderen via het IP-adres van de NVR, of bekijk de losse camera’s door
naar het IP-adres van de camera te gaan.

Xmeye app, problemen met registreren
Een aantal punten om op te letten:
Het wachtwoord moet voldoen aan de volgende eisen: (8-32 tekens, bestaande uit de letters en
cijfers, underscores mogen ook)
Als het niet lukt om te registreren via de telefoon ga dan naar www.xmeye.net en klik op register.
Vul de gegevens in en klik op get code, er wordt nu een code naar het opgegeven e-mail adres
gestuurd. Vul deze code en de andere gevraagd gegevens in, sla hierna de gegevens op door op OK te
klikken. U kunt nu inloggen.

Ik kan me niet meer inloggen op de YooSee app wat nu?
1. Heeft u uw wachtwoord goed ingevuld? Hoofdletters, kleine letters etc.
2. Klik rechts onder de login knop op forget password.
U krijgt via e-mail een link waarmee het wachtwoord op nieuw is in te stellen.
3. Vul het gewenste e-mail adres in en klik op next step.
4. Wanneer dit gelukt is, ziet u dit bericht:
An email has been sent to your email address, password can be retrieved there. I got it.
5. Ga naar uw inbox en klik op de blauwe link, vul nu 2 keer het gewenste wachtwoord in en klik
op next.
6. Er staat nu: Successfully set password. Klik op OK, nu verschijnt er een leeg tabblad.
Uw wachtwoord is aangepast en u kunt weer inloggen.


Gaan de stroom en het beeldsignaal allebei via de Coax kabel?
Ja, door de gele plug gaat het beeld en door het rode plug gaat de stroom.

NVR
Harde schijf formatteren:
Klik op System setup in het menu, aan de linkerkant ziet u HDD setup staan. Klik daar op, in het
scherm staat nu Format. Klik op format.

Taal instellen:
Klik op hoofdmenu, systeem, generaal en stel bij taal de gewenste taal in.
Main menu, system, general en stel bij language de gewenste taal in.

Wat heb ik nodig?
1-32 beveiligingscamera’s:
Deze leveren we standaard inclusief stroom adapter.

1 opname apparaat voor weergave en opnemen.

1 coax of netwerk kabel inclusief connectors per camera:

Deze verbind de beveiligingscamera met de DVR of NVR (recorder) of de DVR of NVR met de router.
De lengte van de kabel is afhankelijk van de afstand tussen camera en recorder of tussen de recorder
en de router.

1 harde schijf voor in het opname apparaat. De groote van de schijf is afhankelijk van de resolutie,
het aantal camera's en het aantal dagen dat u de beelden wilt bewaren.

Bij een analoge camera past een analoge hoge definitie dvr en een normale dvr, bij een analoge hoge
definitie camera past alleen een ahd dvr (analoge hoge definitie).

Koopt u een beveiligingscamera met Micro SDHC ingang? Bestel dan ook een Micro SDHC kaart.

Uw garantie periode:
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle
redelijkheid van mag verwachten.

Welk merk zijn jullie camera's en opname apparaten?
We verkopen bijna alleen eigen merk producten, we werken nauw samen met de leverancier en
testen alles uitvoerig zodat we hoge kwaliteit producten kunnen leveren voor een goede prijs.

Waarom heb ik een opname apparaat nodig?
U kunt de camera ook via Internet explorer of via het bijgeleverde computer programma bekijken en
de instellingen wijzigen, waarvoor is dan een opname apparaat nodig?
Een opname apparaat maakt het gemakkelijker om de camera op afstand te bekijken door de
koppeling met de app. Zo hoeft u geen port forwarding in te stellen.
De computer moet altijd aan staan met het computer programma of internet explorer geopend,
staat de computer uit of het programma niet aan. Dan worden er geen beelden opgenomen.
De harde schijf van de computer raakt snel vol.

Wat is een NVR en wanneer heb ik die nodig?
Een NVR is een opname apparaat dat gebruikt wordt bij IP-camera's.
Een NVR werkt niet met analoge camera's.

Wat is een DVR en wanneer heb ik die nodig?
Een DVR werkt met analoge camera's.
Een AHD DVR werkt met analoge hoge definitie camera's maar, ook met analoge camera's.
Een hybride DVR werkt met IP-camera's en met analoge camera's maar, niet met analoge hoge
definitie camera's.